OPCIONS O SOLUCIONS ?
24/02/2021
Comentarios: 0Amb aquest espot proposem parlar de la desigualtat respecte la sanitat de les persones. Hi ha alguns que tenen el luxe de gaudir de diferents assistencies sanitaries i poder escollir quin tipu de servei sanitari volen rebre i d’altres no es poden ni plantejar-se l’assistència sanitària.
Proposem diferents escenes que mostren una mateixa situació amb diferents OPCIONS d’assistència sanitària.
Tècnica Animació: Per visualitzar-lo gràficament incluirem dibuixos digitalitzats senzills. Pel tema dels sons de fons proposem que cada vegada que surti una frase soni el soroll de quan a la pantalla de la sala d’espera surt el torn.
Realitzat per alumnes de la matèria de Cultura Audiovisual de 2on. de BATX: Martina Jiménez, Andrea Muñoz, Andrea Bofill, Adrià Miralles, Oscar de Haro,