Fam al quart món
18/02/2015
Comentarios: 0Comprovem que un vagabund que viu de la caritat,és més amable que la gent d’aquí, i també ja que no podem ajudar gaire a l’altre pobresa extrema, acabem amb la que tenim aqui al primer món.
18/02/2015
Comentarios: 0Comprovem que un vagabund que viu de la caritat,és més amable que la gent d’aquí, i també ja que no podem ajudar gaire a l’altre pobresa extrema, acabem amb la que tenim aqui al primer món.